گرانی ها یک روزه ایجاد نشده که رئیس جمهور آنرا گردن وزیر می اندازد

به گزارش هنجس بلاگ، عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: گرانی ها در کشور یک روزه ایجاد نشده که رئیس جمهور بخواهد آنرا به گردن عدم حضور یک وزیر برای حمایت از مصرف کننده بیاندازد.

گرانی ها یک روزه ایجاد نشده که رئیس جمهور آنرا گردن وزیر می اندازد

لطف اله سیاهکلی نماینده قزوین، در مجلس یازدهم در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه اعضای کابینه و وزراء از سوی رئیس جمهور به مجلس معرفی می شوند تا مجلس به آنان رای اعتماد بدهد افزود: رئیس جمهور و تیم کابینه ایشان یا نمی توانند یا عزمی ندارند که گرانی ها و تورم را حل نمایند بنابراین برای توجیه اقداماتشان با الفاظ فرار به جلو می نمایند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود:آقای روحانی نزدیک به 8 سال است که سکان قوه مجریه را در دست دارد لذا نمی تواند گرانی ها را به گردن یک فرد و یا تحریم های خارجی بگذارد و برطرف مسئولیت کند.

وی با بیان اینکه تفکیک وزارت بازرگانی از وزارت صمت دلیلی برای توجیه گرانی در داخل کشور نیست تاکید نمود:یقینا با جدا سازی یا ادغام وزارتخانه ها مسائل کشور حل و فصل نمی گردد و تنها راه چاره مسائل تدبیر،برنامه ریزی ، واقع بینی و با بکارگیری نظرات متخصصان است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص نقش تحریم ها درگرانی های کشور گفت:همه

متخصصان تاثیرتحریم ها را 20 تا 25 در صد در اقتصاد ایران ارزیابی می نمایند بنابراین نقش اقدامات متخاصمانه دشمنان تا حدی نیست که شرایط کشور را به چنین وضعیتی برساند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2353

به "گرانی ها یک روزه ایجاد نشده که رئیس جمهور آنرا گردن وزیر می اندازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرانی ها یک روزه ایجاد نشده که رئیس جمهور آنرا گردن وزیر می اندازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید