پیشگیری گل محمدی در نقل وانتقالات

به گزارش هنجس بلاگ، رضا درویش هفته گذشته در جمع خبرنگاران گفت یحیی گل محمدی فهرست خرید فصل آینده را به او داده است. اظهار نظری که تعجب و حتی گلایه سرمربی سرخپوشان را در پی داشت چرا که هنوز 6 هفته دیگر لیگ امسال به جای مانده و معلوم نیست چرا مدیرعامل این باشگاه چنین موضوعی را گفته است. ماجرا اما چیست و درویش از کدام فهرست صحبت نموده است؟

پیشگیری گل محمدی در نقل وانتقالات

یحیی گل محمدی با توجه به تجربه فصل پیش و از دست دادن ستاره هایی که غیبت آنها در باز ی های این فصل قرمزپوشان مشهود است، چندی پیش از درویش درخواست می نماید تا با بازیکنانی که قراردادهایشان رو به خاتمه است مذاکره نموده و راستا تمدید قرارداد این نفرات فراهم گردد.

در واقع منظور گل محمدی بازیکنانی نظیر مهدی ترابی، میلاد سرلک، احسان پهلوان و رامین رضاییان بود. نفراتی که باشگاه به فکر تمدید با آنها است اما این بازیکنان فعلاً به صورت رسمی برای تمدید قرارداد پای میز مذاکره ننشسته و هر کدام به نوعی قول این را به باشگاه داده اند که بعد از خاتمه فصل در پرسپولیس می مانند. البته که باشگاه هم برای تمدید قرارداد با این نفرات نیازمند پول است و این روزها تامین پول برای باشگاه پرسپولیس کار راحتی نیست.

منبع: فرارو
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3748

به "پیشگیری گل محمدی در نقل وانتقالات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشگیری گل محمدی در نقل وانتقالات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید