نبض سینمای دنیا در دست نولان، استقبال گسترده از پیش فروش بلیت تنت

به گزارش هنجس بلاگ، در حالی که فروش بلیت های فیلم جدید کریستوفر نولان یعنی تنت از دیروز آغاز شده؛ شمار زیادی از بلیت ها در روز نخست پیش فروش در بریتانیا به فروش رسید.

نبض سینمای دنیا در دست نولان، استقبال گسترده از پیش فروش بلیت تنت

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، با نزدیک شدن به 26 آگوست (5 شهریور)، همه راه های سینمارو ها در بریتانیا و ایرلند به فیلم تنت برادران وارنر ختم می گردد.

زنجیره های مختلف سینمایی که در بریتانیا کار خود را شروع نموده اند، بیشترین سالن های سینما های خود را به تنت اختصاص داده اند. برای مثال سینما های اودئون در کاردیف ولز 16 نمایش را به این فیلم اختصاص داده اند و ادینبورگ اسکاتلند در روز 26 آگوست 19 نمایش از تنت روی پرده ها خواهد داشت.

در اروپا غول زنجیره ای وو فروش بلیت برای تنت را از نیمه شب سه شنبه یا اولین ساعت چهارشنبه شروع کرد و 60 درصد بلیت های ارائه شده برای تنت را در بریتانیا در روز چهارشنبه فروخت. این در حالی است که وو 91 سالن سینما در بریتانیا و ایرلند دارد و به جز دو سینما، همه آن ها تنت را نمایش می دهند.

در حالی که با شروع به کار سالن های سینما ها استقبال از آن ها بد نبوده و فیلم جدید راسل کرو با عنوان قاطی نموده توانسته است بیش از 231 هزار دلار فروش را ثبت کند، اما هنوز برای بازگردان مخاطبان به سالن های سینما، کشش بیشتری ضروری است که به نظر می رسد آن را تنت فراهم نموده باشد. کلید رمز این پیروزیت هم نام کریستوفر نولان است که همواره در کشور زادگاهش عامل بزرگی برای فروش سینما ها بوده است. فیلم تلقین وی محصول سال 2010 اکنون در دهمین سالگرد اکرانش در سالن های سینما های بریتانیا دارد اکران می گردد. این فیلم در زمان اکران اصلی اش پیروز به فروشی بیش از 56 میلیون دلار شده بود. دانکرک نیز در سال 2017 فروشی 80 میلیون دلاری را تجربه کرد.

برای بسیاری از مردم تنت اولین فیلمی است که پس از قرنطینه در سالن های سینما تماشا می نمایند و نام کارگردان عامل بازگشت آن ها به سینماست.

پیش فروش آنلاین بلیت سینما های زنجیره ای وو، سینه ورلد، اودئن، بی اف ای، آی مکس، شوکیس و پیکچرز هاوس از چهارشنبه شروع شده است. بالاترین قیمت فروش بلیت برای این فیلم 6.99 پوند برابر 9 دلار است.

سالن های سینما ها در بریتانیا از 4 جولای (14 تیر) اجازه داشتند کارشان را طبق پروتکل های بهداشتی شروع نمایند، اما آن موقع تنها اودئون درهایش را در بعضی از سالن هایش گگردد و شماری دیگر از سینما ها از 10 جولای شروع به کار کردند. بعضی دیگر از 31 جولای و سامانه وو نیز تا 7 آگوست (17 مرداد) بسته مانده بود.

کمپانی برادران وارنر از اواخر جولای تصمیم گرفت تا تنت را در 70 کشور و جلوتر از اکران در آمریکا، از 26 آگوست روی پرده ببرد.

تنت چهارشنبه 26 آگوست در کشور های بلژیک، بلغارستان، کرواسی، دانمارک، مصر، استونی، هلند، فرانسه، فنلاند، مجارستان، ایسلند، اندونزی، ایتالیا، کره، لیتوانی، لتونی، پرتغال، صربستان، اسلوواکی، سوئد، سوئیس، ترکیه، اوکراین و بریتانیا راهی سینما ها می گردد.

استرالیا، اتریش، بحرین، کانادا، جمهوری چک، آلمان، یونان، هنگ کنگ، لبنان، مالزی، خاورمیانه، نیوزیلند، لهستان، عربستان سعودی، سنگاپور، تایوان، تایلند، امارات متحده عربی از کشور هایی هستند که یک روز بعد یعنی از پنج شنبه تنت را می توانند تماشا نمایند.

آدینه 29 آگوست نیز آفریقای جنوبی، غنا، نیجریه، نروژ، رومانی، اسلونی، اسپانیا و ویتنام شاهد اکران این فیلم هستند و 3 سپتامبر روز شروع نمایش این فیلم در آمریکا، کویت و قطر خواهد بود.

دیگر کشور ها نیز تا 18 سپتامبر (28 شهریور) این فیلم را روی پرده می برند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1557

به "نبض سینمای دنیا در دست نولان، استقبال گسترده از پیش فروش بلیت تنت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبض سینمای دنیا در دست نولان، استقبال گسترده از پیش فروش بلیت تنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید