مناطق دیدنی و توریستی زیبا در آلمان

به گزارش هنجس بلاگ، مناطق دیدنی زیبا در آلمان فراوان اند. گردشگران می توانند در این کشور مسیرهای جذابی را برای خود برگزینند و از تنوع طبیعی، فرهنگی، ورزشی و هنری این کشور لذت برند.

مناطق دیدنی و توریستی زیبا در آلمان

راستا تاکستان ها

مهم ترین مراکز گردشگری آلمان از میان تاکستان های این کشور می گذرد. در نزدیکی مرزهای آلمان با فرانسه منطقه ای به وسعت 85 کیلومتر مربع به کشت انگور اختصاص دارد.

راستا افسانه ها

شهر هاناو، محل تولد برادران گریم است. یاکوب و ویلهلم گریم افسانه های جاودانه فراوانی برای بچه ها خلق نموده اند. در این شهر خیابانی است به نام افسانه که به هشت پارک طبیعی و چندین روستا منتهی می گردد. از معروف ترین داستان های فولکلوریک این دو برادر سفید برفی، سیندرلا، هانسل و گرتل و شنل قرمزی هستند که در ایران نیز بسیار مشهورند.

راستا کوهستانی

راستا فرویندن اشتات به طرف بادن بادن منطقه ای کوهستانی است با مناظری بسیار دلپذیر. این راستا در منطقه شوارتس والد (جنگل سیاه) واقع است. گردشگرانی که از این راستا عبور می نمایند باید به منطقه موملزه نیز سری بزنند. غروب آفتاب در این منطقه رویایی است.

راستا ورزشگاه های فوتبال

ورزشگاه های فوتبال در آلمان برای مردم این کشور به اندازه کلیساها مقدس اند. در 15 ورزشگاه ایالت نوردراین وستفالن آلمان، که عظیم ترین ایالت این کشور است، مسابقات هیجان انگیز بسیاری برپا می شوند.

راستا رمانتیک گردشگری

شهرهای بسیار قدیمی در آلمان فراوان اند و گردشگران نیز برای دیدن آنها بسیار. از جمله این شهرها روتن بورگ است که شهری بازمانده از قرون وسطی ست، یا قصر نوی شوان اشتاین با شهرت جهانی، که در دامنه کوه های آلپ واقع است.

راستا دامنه آلپ

دامنه کوه های آلپ راستای 450 کیلومتری در اختیار گردشگران قرار می دهد. در این راستا که در جنوب آلمان قرار گرفته است، تنها کوه ها نیستند که جلب توجه می نمایند، دریاچه های فراوانی چون بودنزه یا تگرنزه جذابیت ویژه ای به این منطقه داده اند. منطقه اطراف تگرنزه مشهور است به غذاهای اشتهاآور منطقه بایرن آلمان.

راستا صنعتی گردشگران

گردشگرانی که به اندازه کافی قصرها و تاکستان های آلمان را دیده اند می توانند به راستا صنعتی گردشگران این کشور هم سری بزنند. در منطقه روهر آلمان در غرب این کشور راستای 400 کیلومتری وجود دارد. بخش هایی از این مراکز صنعتی، پس از تعطیل شدن، اکنون به مراکز فرهنگی تبدیل شده اند. یکی از معادن زغال سنگ این منطقه از طرف یونسکو به عنوان میراث فرهنگ جهانی ثبت شده است.

راستا خانه های قدیمی

در شهر لیمبورگ آن در لاهن خانه های قدیمی نوسازی شده زیبا در کوچه های تنگ و پیچ درپیچ، فضایی خاطره انگیز از گذشتگان دور آلمان را در نظر تداعی می نمایند. این شهرها و روستاهای کوچک که شمارشان به 100 می رسد در راستای 2800 کیلومتری در این کشور قرار دارند و گردشگران فراوانی از آنها دیدن می نمایند.

درهم آمیزی سبک های هنری

شهر ماگدبورگ آلمان نیز چون بسیاری دیگر از شهرهای این کشور با کلیساها و قصرهای قرون وسطایی از درهم آمیزی دوره های مختلف هنری نشان دارد. سبک گوتیک این کلیسا در کنار ساختمان هایی قرار گرفته است که تاثیرات فراوانی از دوره رمانتیک آلمان در آنها مشهود است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: گردشبان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2238

به "مناطق دیدنی و توریستی زیبا در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناطق دیدنی و توریستی زیبا در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید