مرکز نوآوری مدیریت بحران راه اندازی می گردد

به گزارش هنجس بلاگ، معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از راه اندازی مرکز نوع آوری مدیریت بحران با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اطلاع داد.

مرکز نوآوری مدیریت بحران راه اندازی می گردد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، حیدر کلهری گفت: این مرکز ، پایگاهی برای جمع آوری ، حمایت و پرورش طرح های نوآورانه در حوزه مدیریت بحران است که امکان و راه خلق اندیشه ها و ایده های خلاق را برای صاحبان طرح های نوآورانه هموار می نماید.

کلهری اضافه کرد: ضرورت استفاده از فناوری های نوین و خلاقانه در قالب کسب و کارهای نو پا به وضوح در موضوع پیشگیری و مدیریت بحران که یکی از موضوعات زیر ساختی و حیاتی کشور است، احساس می گردد چرا که استفاده از این فناوری ها در زمان بحران، امنیت روانی و فیزیکی را برای شهروندان به ارمغان خواهد آورد.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، با بیان اینکه شهرداری تهران در حوزه مدیریت بحران همیشه پیشرو بوده و تا به امروز اقدامات بسیاری انجام داده است اضافه کرد: در حوزه مدیریت بحران احتیاجمند خلاقیت و نوع آوری هستیم زیرا موجب کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری در حوزه های پیشگیری، امداد و نجات و آموزش و اطلاع رسانی خواهد شد.

او با اشاره به اینکه اعتماد به جوانان و ایجاد زیرساخت های حمایتی برای توسعه ایده خلاقانه آنها علاوه بر توسعه خدمات پیشگیرانه در زمینه مدیریت بحران می تواند به عنوان بازوی اصلی دستگاه های عملیاتی وارد عمل گردد، اضافه کرد: بنابراین ایجاد زیرساخت آموزشی و حمایتی در قالب مرکز نوآوری شهر آماده تصمیمی به روز است که سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اتخاذ نموده تا با اتکا به دانش و توان دانشجویان و جوانان کشور بتواند راهکارهای به روز و نوآورانه پیشگیری و مدیریت بحران را در قالب کسب و کارهای نوپا به اجرا در آورد.

کلهری گفت: با توجه به گسترش سهم شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در بهبود عملکرد حوزه های مختلف متناسب با پیشرفت فناوری ، حمایت از استارتاپ های و شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه مدیریت بحران لازم و لازم است.

او گفت: در این مرکز ایده های جدید در حوزه مدیریت بحران جمع آوری می گردد و حمایت اقتصادی، فضای کاری، و سایر موارد مورد احتیاج در اختیار طرح های خلاق قرار می گیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2138

به "مرکز نوآوری مدیریت بحران راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز نوآوری مدیریت بحران راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید