لوئیس فیگو: روز های کرونایی بدتری در انتظار همه دنیاست

به گزارش هنجس بلاگ، لوئیس فیگو ستاره پیشین پرتغالی رئال مادرید، بارسلونا و اینتر در حاشیه مراسم بنیاد لورس حرف هایی درباره آخرین وقایع جهان و فوتبال زده است.

لوئیس فیگو: روز های کرونایی بدتری در انتظار همه دنیاست

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لوئیس فیگو ستاره سابق رئال مادرید، اینتر، بارسلونا و تیم ملی پرتغال حالا به عنوان سفیر بنیاد لورس فعالیت می نماید. این مؤسسه خیریه از 20 سال پیش که تأسیس شده در بیش از 200 پروژه خیرخواهانه سرمایه گذاری نموده تا به بچه ها فقیر در سراسر جهان یاری کند. این بنیاد در 43 کشور فعالیت دارد و به بیش از 6 میلیون کودک یاری می نماید. فیگو در حاشیه مراسم این بنیاد صحبت هایی را مطرح نموده است.

افتخار

زمانی که فوتبالم تمام شد این افتخار را داشتم تا به عنوان سفیر لورس کار کنم. ما 69 عضو از رشته های مختلف هستیم و در پروژه های اجتماعی این بنیاد فعالیت می کنیم.

قدرت ورزش

تا زمانی که کشوری را نبینید و متوجه استقبال مردمی شوید که تا حالا شما را ندیده اند شاید تشخیص ندهید که چه اتفاق مهمی به عنوان یک سفیر برای شما رخ می دهد. سپس متوجه حرف نلسون ماندلا می شوید که از قدرت ورزش در اینکه می تواند جهان را تغییر دهد، گفته بود. قدرتی که باعث می گردد مردم از نژادها و فرهنگ ها و ادیان مختلف دور هم جمع شوند. وقتی این قدرت را در گوشه و کنار جهان می بینید متوجه ابعاد ورزش می شوید. ورزش به شما اجازه می دهد که زندگی یک کودک را که در سختی های زیادی به سر می برد تغییر دهید و به او یاری کنید که آینده بهتری داشته باشد.

دیدار با ماندلا

این موقعیت نصیبم شد که نلسون ماندلا را در یک محفل خصوصی به همراه رونالدو برزیلی در آفریقای جنوبی دیدار کنم و این یکی از بهترین تجربه های زندگی من بود. به کارهایی که او در زندگی خود نموده فکر می کردم و سختی هایی که کشیده تا در مبارزه با نژادپرستی گام بردارد و به کشورش یاری کند، یک لحظه غیر قابل توصیف برای من بود.

کرونا

یک سال سخت برای همه مردم را پشت سر گذاشته ایم و البته هنوز هم این سختی ها ادامه دارد. خیلی از مردم عزیزان خود را از دست داده اند. همه ما اذیت شده ایم. اقتصاد در شرایط پیچیده ای قرار گرفته و همواره تردیدهایی در خصوص اینکه در ماه های آینده خواهد بود، وجود دارد. اینکه قرنطینه خواهیم شد یا نه، اینکه واکسن بالاخره به دست مردم می رسد یا نه، اینکه مقامات در خصوص آمارها حقیقت را می گویند یا دروغ و به نظرم هنوز هم روزهای بدتری در انتظار همه ما است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2134

به "لوئیس فیگو: روز های کرونایی بدتری در انتظار همه دنیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوئیس فیگو: روز های کرونایی بدتری در انتظار همه دنیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید