فیلم غیرهالیوودی ببینیم: فیلم Truth and Justice

به گزارش هنجس بلاگ، خیلی ها الان درگیر اپیزودهای جدید سریال Dark هستند که متاسفانه من به جز یک قسمت نتوانسته ام، پیگیری اش کنم.

فیلم غیرهالیوودی ببینیم: فیلم Truth and Justice

گاهی با خودم لج می کنم و به جای دیدن اپیزودهای سریال محبوب امتحان پس داده یا فیلم های مشهور، تصمیم می گیرم فیلمی پیدا کنم که کمتر دیده شده.

کلا یکی از فرمول ها من برای پیدا کردن فیلم متفاوت نگاهی به فهرست فیلم های نامزد در بخش سینمای فرنگی اسکار است. ما خیلی وقت ها فراموش می کنیم که این فیلم های متفاوت را ببینیم. فیلم هایی که در کشوری با فرهنگ متفاوت و با آداب متفاوت و با زاویه دید متفاوت نسبت به رویدادهای این جهان ساخته می شند.

یکی از فیلم های خوبی که می توانید این روزها ببیند و چه بسا هم پیش از من دیده باشید، فیلم خوب Truth and Justice است. این فیلم یک فیلم ساخته کشور استونی است.

نویسنده شاخص این کشور ای اچ تامسار، یک رمان مفصل پنج گانه با همین نام فیلم دارد. فیلم یکی از این کتاب را دربرمی گیرد.

کارگردان این فیلم تنل توم نام دارد و توانسته با بودجه اندک 2.5 میلیون دلاری یک فیلم 165 دقیقه ای پیروز بسازد.

فیلم محیط بصری جالبی دارد: روستا و کشتزار و طبیعت. اینها محیطها در عین زیبایی و بکر بودن، خشن هم می توانند باشند و بقا در چنین محیطهایی مستلزم رقابت با دیگر انسان ها و نیز مبارزه مستمر برای رام کردن طبیعت وحشی است.

داستان ما در سال 1870 آغاز می گردد زمانی که یک تازه مررعه دار در یک بازه زمانی طولانی برای همین امکان بقا با همسایگان خود، طبیعت، باورهای خودش و مسائل خانوادگی باید دست و پنجه نرم کند.

این فیلم یکی از فیلم های حمایت شده از سوی دوت استونی برای گرامی داشت یک قرن از استقلال این کشور است.

آندرس پاس در این فیلم در نقش قهرمان اصلی فیلم پریت لوگ بازی می نماید، او در طی چند دهه پیکار خود، آنقدر درگیر خود فرایند پیکار می گردد که فراموش می نماید که مزرعه را برای شادی می خواسته و نه زندگی را برای مزرعه.

خصل کار توم اثری شده؛ کاملا قابل احترام و در این واویلای فیلم های ابرقهرمانی و آخر الزمانی کم مایه (با عرض پوزش از دوست داران خوب این ژانر)، برای خودش زنگ تفریح و اتمسفر متفاوتی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: یک پزشک
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1254

به "فیلم غیرهالیوودی ببینیم: فیلم Truth and Justice" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم غیرهالیوودی ببینیم: فیلم Truth and Justice"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید