صنعت خودروسازی به قطعات ایرانی مجهز می شوند

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، اصغر ربیعی مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: قالب های پیشرفته، انواع پنل گیج، انواع ماشین آلات و انجام پروژه های خدماتی، ارائه خدمات مربوط به قالب و پنل گیج، فراوری قطعات پروگرسیو، مجموعه سازی و برش ورق به صورت کویل از دیگر محصولات این شرکت است.

صنعت خودروسازی به قطعات ایرانی مجهز می شوند

وی اضافه کرد: شرکت ما علاوه بر برخورداری از توانمندی طراحی و ساخت قالب های فلزی خودرو در سایزهای G5.G4.G3.G2 و نیز طراحی و ساخت قالب های پلاستیک و قالب های ریخته گری، از امتیاز ویژه ای در ساخت قالب های پروگرسیو برخوردار است که خودروسازان جهانی برای فراوری انبوه قطعات از آن بهره می برند.

ربیعی خاطر نشان کرد: با استفاده از این ویژگی، تمام مراحل فراوری قطعه، داخل یک قالب و به صورت پیوسته انجام می گردد که سرعت فراوری قطعه در مقایسه با قالب های کلاسیک بسیار بالاتر، کیفیت آن مناسب تر، قابلیت تکرارپذیری بیشتر و قیمت نهایی قطعات نسبت به قطعات فراوریی در قالب های کلاسیک پایین تر است.

مدیرعامل شرکت اضافه کرد: درحال حاضر با استفاده از این فناوری، قالب های بدنه پژو 206 و پژو 206صندوقدار طراحی و ساخته شده است. همچنین تامین 131 قطعه از قطعات بدنه این دو مدل خودرو در حال اجرا است.

ربیعی گفت: ظرفیت ساخت قالب در شرکت، پس از انجام طرح توسعه به حدود 900 تن در سال افزایش یافته است که این میزان نسبت به ظرفیت قبلی بیش از 2 برابر افزایش در طول یک سال را نشان می دهد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1956

به "صنعت خودروسازی به قطعات ایرانی مجهز می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت خودروسازی به قطعات ایرانی مجهز می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید