خبرنگاران 2 طراح لباس از مشهد منتخب کشوری شدند

به گزارش هنجس بلاگ، مشهد- خبرنگاران- دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس خراسان رضوی گفت: 2 طراح لباس از مشهد در بخش کالکشن خانواده دهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، برگزیده کشوری شدند.

خبرنگاران 2 طراح لباس از مشهد منتخب کشوری شدند

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی روز چهارشنبه به نقل از محمدرضا محمدی گزارش داد: اعظم پارسا و اکرم ناتوان از مشهد رتبه نخست بخش کالکشن خانواده این جشنواره را به دست آوردند و جوایز نقدی و طاووس طلایی را دریافت کردند.

وی افزود: دبیرخانه استانی غیرمتمرکز دهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر در مشهد از 10 دی ماه فعالیت خود را آغاز کرد و 87 اثر در پنج بخش این جشنواره از 30 هنرمند خراسان رضوی دریافت نمود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بخش های این جشنواره شامل مانتو اجتماعی، مانتو مجلسی، تصویرسازی، مجموعه سازی، پوشش سر، کیف و کفش و چادر بودند که آثار رسیده از خراسان رضوی به دبیرخانه دهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر در تهران ارسال شد.

وی گفت: خراسان رضوی بیشترین تعداد آثار دریافتی برای شرکت در دهمین جشنواره مد و لباس فجر را در بین استانهای دیگر کشور داشت.

جشنواره بین المللی مد و لباس فجر بزرگ ترین رویداد تخصصی در عرصه مد و لباس کشور است که هر سال به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در بخش های مختلف برگزار می شود.

مراسم پایانی این جشنواره با حضور عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه مد و لباس و رییس این دوره جشنواره، جمعی از هنرمندان و طراحان حوزه مد و لباس کشور عصر دوشنبه هفته جاری در تالار وحدت برگزار گشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2933

به "خبرنگاران 2 طراح لباس از مشهد منتخب کشوری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 طراح لباس از مشهد منتخب کشوری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید