خبرنگاران معاون استاندار گیلان : پروتکل های بهداشتی در تمامی ادارات باید کامل رعایت گردد

به گزارش هنجس بلاگ، رشت - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت : باید پروتکل های بهداشتی در ادارات و دستگاه های استانی و نیز شهرستان با دقت، حساسیت ویژه و کامل رعایت گردد.

خبرنگاران معاون استاندار گیلان : پروتکل های بهداشتی در تمامی ادارات باید کامل رعایت گردد

قاسم نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به شرایط شهرها و مناطق استان گفت : شواهد نشان می دهد که حساسیت مردم نسبت به این ویروس و شیوع آن کمتر شده و این ساده انگاری نسبت به این ویروس و بیماری کووید 19 می تواند منجر به افزایش آمار مبتلایان گردد.

وی عنوان نمود : باید مُرّ قانون در بحث عمل به توصیه های بهداشتی و فاصله اجتماعی که توسط ستاد ملی و استانی کرونا مصوب شده در ادارات، بازار و فضای شهری به طور کامل رعایت گردد.

وی گفت : مدیران استانی باید موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی و زدن ماسک را به ادارات زیر مجموعه خود در شهرستان ها و غیره ابلاغ نموده و نظارت لازم بر اجرای آن انجام دهند.

وی ادامه داد : این امر به مراکز صنفی و اتحادیه ها تولیدی و توزیعی هم باید ابلاغ و به طور جدی بر آن نظارت گردد.

وی گفت : گزارش عملکرد دستگاههای اجرایی در این زمینه نیز باید به صورت مصوب به ستاد مدیریت مقابله با کرونای استان اعلام گردد.

قاسم نژاد با تاکید بر اهمیت این موضوع و ضرورت رعایت دستورالعملهای بهداشتی اظهار کرد : فرد یا افرادی که پروتکل ها را رعایت نکنند منجر به توسعه چرخه شیوع ویروس شده و آثار خطرناکی برای جامعه و اطرافیان خود دارند.

وی توضیح داد : در این میان باید فرهنگ استفاده از ماسک در بین همگان توسعه یابد و همه خود را موظف به استفاده از ماسک بدانند در عین آنکه تامین ماسک با کیفیت مورد احتیاج مردم نیز وظیفه ماست و در این راستا برنامه ریزی و اقدامات لازم اجرا شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1441

به "خبرنگاران معاون استاندار گیلان : پروتکل های بهداشتی در تمامی ادارات باید کامل رعایت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار گیلان : پروتکل های بهداشتی در تمامی ادارات باید کامل رعایت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید