تمام شرایط در بحرین می تواند علیه تیم ملی ایران باشد

به گزارش هنجس بلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نیما نکیسا با اشاره به در پیش بودن بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین، گفت: فکر می کنم دیدار مقابل بحرین بازی سختی به لحاظ روحی و روانی خواهد بود اما از لحاظ فنی بازیکنان و کادر فنی ایران در شرایط بسیار عالی قرار داشته و امیدوارم در دیدار با بحرین با تمرکز پیش فرایند تا پیروز شوند.

تمام شرایط در بحرین می تواند علیه تیم ملی ایران باشد

وی در خصوص برگزاری دیدارهای محبت آمیز به منظور کسب آمادگی هرچه بیشتر و هماهنگی ملی پوشان با یکدیگر اضافه نمود: مسئله ای که در این مدت و پیش از اعزام به منامه به آن پرداخته شد، نقش بازی های محبت آمیز بود. تیم ملی به لحاظ هماهنگی بازیکنان با یکدیگر دچار ضعف شد چرا که مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا برگزار گشت و تعداد زیادی از بازیکنان در اختیار باشگاه هایشان بودند.

نکیسا ادامه داد: از طرفی به محض اتمام بازی های آسیایی باشگاهی، بازیکنان به ادامه مسابقات لیگ رفتند و همین امر باعث شد تا بازیکنان تیم ملی به صورت تجمعی در یک فرایند اردویی حضور نداشته باشند. زمان کافی نداشتیم تا با تیمی بازی محبت آمیز برگزار کنیم. البته با سوریه در تهران دیدار محبت آمیز انجام شد. کار مهمی که فدراسیون توانست انجام دهد برگزاری اردوی کیش بود که از لحاظ آب و هوایی به بحرین شباهت داشت و همین امر به آمادگی بازیکنان کمک کرد.

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: به عنوان بازیکنی که سابقه حضور در مسابقات مختلفی را داشته ام می گویم در گذشته بحرینی ها شرایط بسیار پرتنشی را برای ما به وجود آوردند. تمام شرایط حاکم در بحرین می تواند علیه ما باشد، اما بازیکنان مان دلیر مردانی هستند که در سخت شرایط همانطور که من هم بارها با آن روبرو شدم، این تنش ها را از خود دور می کنند و پیروز می شوند. اگر بسکمک از تنش ها و استرس ها را بتوان مدیریت کرد، شک نکنید تیم ملی پیروز خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران حداقل 12 لژیونر دارد و این امر باعث افتخار آسیاست.

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال در انتها گفت: با درایت کادر فنی و بازیکنان خوب و ملت عزیز ایران که دعاگوی تیم ملی هستند، امیدوارم با پیروزیت بازی های حساس پیش رو را پشت سر بگذاریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3196

به "تمام شرایط در بحرین می تواند علیه تیم ملی ایران باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام شرایط در بحرین می تواند علیه تیم ملی ایران باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید