تاکید استاندار کرمانشاه بر عدم قطع برق و آب مشترکین خانگی

به گزارش هنجس بلاگ، خبرنگاران/کرمانشاه استاندار کرمانشاه تاکید نمود که برق مشترکان خانگی به هیچ اسم نباید قطع گردد و بعلاوه با اجرای یک طرح ضربتی جلوی قطعی آب شرب مردم شهر کرمانشاه گرفته گردد.

تاکید استاندار کرمانشاه بر عدم قطع برق و آب مشترکین خانگی

هوشنگ بازوند امروز(چهارم تیر) در جلسه آنالیز شرایط تنش آبی و کمبود منابع آبی در استان، گفت: آنچه که برای ما بسیار مهم و از اولویت های ویژه کاری در استان است، کوشش برای مقابله جدی با قطعی برق و آب شرب مشترکان خانگی است و در این زمینه با هر گونه کم کاری از طرف هر دستگاهی با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به قطعی برق طی چند روز گذشته در بعضی از نقاط شهر کرمانشاه، این موضوع را برخلاف مصوبه جلسه شورای تامین و بحران استان اسم کرد و اضافه نمود: این قطعی برق منازل مردم کرمانشاه برخلاف مصوبه صورت گرفته است، زیرا استان کرمانشاه یک شرایط ویژه دارد و مردم نباید از قطعی برق خود نگران باشند.

استاندار کرمانشاه وظیفه مهم شرکت توزیع نیروی برق استان را کوشش برای جلوگیری از هرگونه قطعی برق در شهر کرمانشاه دانست و ادامه داد: شرکت برق استان هر امکاناتی که برای این موضوع احتیاج دارد، تامین می کنیم و حتی اگر احتیاج باشد اقدام به تعطیلی چند روزه ادارات خواهیم کرد، زیرا کوشش برای آسایش و رفاه مردم جزو اولویت های کاری ما در استان است و در این زمینه به هیچ اسم کوتاه نخواهیم آمد.

مقام عالی استان توضیح داد: شرکت توزیع نیروی برق استان به هیچ اسم حق ندارد برق مردم شهر کرمانشاه را قطع کند و این شرکت باید در پی اجرایی شدن تصمیمات اتخاذ شده در استان باشد، نه اینکه هر چه از مرکز گفته می گردد در استان بخواهیم آن را اجرایی کنیم.

وی گفت: از فرمانداری و مدیریت بحران استان می خواهیم که اگر چنانچه قطعی برق در شهر کرمانشاه مشاهده شد حتماً این موضوع را به مدیریت ارشد استان گزارش نمایند و ما با دستگاه ذیربط برخورد جدی خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه با اشاره به قطعی آب در بعضی از نقاط شهر کرمانشاه گفت: طبق گزارش های صورت گرفته حدود 300 هزار نفر از مردم کرمانشاه محتمل است با قطعی آب روبرو و در این زمینه با مسائلی روبرو شوند، لذا امروز جمع شده ایم که مسائل این عزیزان را برطرف کنیم و وظیفه داریم که با جدیت به مسائل آنان رسیدگی کنیم.

استاندار کرمانشاه وظیفه مدیران را کوشش در جهت برطرف مسائل مردم اسم کرد و گفت: در همین جلسه مصوب می کنیم که هر دستگاهی چاه آبی در اختیار دارد، باید این چاه در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دهد و ما از خود استانداری آغاز می کنیم که چاه های آن در اختیار این شرکت قرار گیرد.

بازوند تاکید نمود: چنانچه مشاهده گردد دستگاهی از در اختیار گذاشتن چاه خود ممانعت می نماید، حتماً با آن مقابله خواهیم کرد، زیرا نمی توانیم مشاهده کنیم که حدود 300 هزار نفر از مردم کرمانشاه در زمینه آب شرب دارای مشکل بوده و با قطعی آب روبرو هستند.

وی حل مسائل موجود را در گرو وحدت و همکاری نزدیک بین دستگاه های اجرایی اسم کرد و گفت: هیچ کاری برای ما واجب تر از اینکه مشکل قطعی آب این 300 هزار نفر را حل کنیم، وجود ندارد، لذا با اجرای برنامه های مختلف و استفاده چاه های موجود باید در جهت حل این مشکل اقدام کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: تمام مدیران ملزم به کوشش ویژه جهت حل مشکل آب شرب مردم کرمانشاه هستند و این موضوع برای همه آنان یک الزام کاری است.

وی بعلاوه از شرکت آب و فاضلاب شهری استان خواست که در اسرع وقت اقدام به تهیه یک طرح دقیق ضربتی برای حل مشکل آب شهر کرمانشاه کند که در این طرح تمامی شرایط و امکانات موجود لحاظ شده باشد.

استاندار کرمانشاه در ادامه بر تشکیل یک گشت ویژه با حضور دستگاه های ذیربط به منظور کنترل و برخورد با مشترکین پرمصرف که از آب شرب شهری استفاده می نمایند، تاکید نمود.

بازوند گفت: بعد از اجرای این طرح ضربتی شرکت آب و فاضلاب استان حق ندارد که آب شرب مشترکین کرمانشاه را قطع کند و اگر با این موضوع روبرو شویم حتماً برخورد لازم را انجام خواهیم داد.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه گفت: مدیران تا روزی که مسئولیت دارند باید با تمام توان در جهت برطرف مسائل مردم کوشش نمایند و نباید این احساس در بین مردم ایجاد گردد به لحاظ اینکه در خاتمه کاری این دولت قرار داریم، مدیران کم کار شده اند و در کنار آنان قرار ندارند.

وی اضافه نمود: مردم به ما مدیران اطمینان دارند، لذا با کم کاری و بی توجهی نباید این اطمینان آنان را از دست بدهیم. آنچه برای ما مهم است کوشش ویژه برای حل مسائل مردم تا خاتمه روز کاری است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3378

به "تاکید استاندار کرمانشاه بر عدم قطع برق و آب مشترکین خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید استاندار کرمانشاه بر عدم قطع برق و آب مشترکین خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید