برخورداری خانواده ترامپ در 4500 سفر از حمایت سرویس مخفی آمریکا

به گزارش هنجس بلاگ، آمارهای یک نهاد نظارتی دولتی آمریکا نشان می دهد اعضای خانواده دونالد ترامپ در سه سال نخست ریاست جمهوری وی در بیش از 4 هزار سفر از حفاظت و حمایت سرویس مخفی ایالات متحده برخوردار بوده اند.

برخورداری خانواده ترامپ در 4500 سفر از حمایت سرویس مخفی آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، آمارهای موسسه نظارتی CREW وابسته به دولت آمریکا حاکی است که سرویس مخفی آمریکا از اعضای خانواده دونالد ترامپ در بیش از 4 هزار سفر در 3 سال نخست ریاست جمهوری وی محافظت کرده است.

بر اساس این گزارش، آمارهای موسسه CREW نشان می دهد اعضای خانواده ترامپ بیش از 4560 سفر در این مدت انجام داده اند که بخش عمده ای از این سفرها به املاک و مستغلات تحت مالکیت ترامپ بوده است.

حدود 40 درصد این سفرها که در سال 2019 اجرا شده مختص ترامپ و همسرش بوده است.

این گزارش اضافه کرد: هر رئیس جمهوری ایالات متحده و خانواده اش مستحق حفاظت و حمایت از سوی سرویس مخفی است ولی کسب و کارهای خصوصی رئیس جمهورو سفرهای وی و خانواده اش در این مدت از طریق مالیات دهندگان آمریکایی تامین مالی شده و هزینه آن پرداخت شده است.

این در شرایطی است که ترامپ از منتقدان جدی باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا بود و می گفت اوباما روزهای زیادی را در خارج از کاخ سفید سپری می کند.

این آمارها نشان می دهد تعداد سفرهای خانواده ترامپ به مراتب بیشتر از خانواده اوباما بوده به طوری که خانواده ترامپ در سال بیش از 1625 سفر داشته در حالی که این رقم برای خانواده اوباما به 133.3 سفر در سال رسیده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 625

به "برخورداری خانواده ترامپ در 4500 سفر از حمایت سرویس مخفی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورداری خانواده ترامپ در 4500 سفر از حمایت سرویس مخفی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید