انهدام باند سارقان سیم و کابل برق در قائم شهر

به گزارش هنجس بلاگ، خبرنگاران/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از انهدام باند سارقان سیم و کابل برق با 21 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند سارقان سیم و کابل برق در قائم شهر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی خادمی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه های توزیع در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی قائم شهر، شرح داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران کلانتری 12 پیروز به شناسایی یک باند 8 نفره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات در این شهرستان شدند.

سرهنگ خادمی با بیان این که این افراد دارای سابقه سرقت نیز بوده اند، گفت: ماموران پس از هماهنگی های قضائی، متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه و در حین سرقت دستگیر کردند.

خادمی از کشف 1500 متر فیبر نوری و انواع سیم و کابل برق و تلفن به همراه تجهیزات سزقت سیم برق و پمپ آب، دستگاه برش و ... از مخفیگاه این افراد خبر داد و اضافه کرد: این متهمان ضمن اعتراف به 21 فقره سرقت، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در خاتممه از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از سرقت و سایر ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و درصورت مشاهده هرگونه مسائل امنیتی و رف و آمدهای افراد ناشناس در محدوده محل سکونت خود مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1451

به "انهدام باند سارقان سیم و کابل برق در قائم شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام باند سارقان سیم و کابل برق در قائم شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید