آمار مبتلایان به کرونا در جمهوری آذربایجان از 30 هزار نفر گذشت

به گزارش هنجس بلاگ، بر اساس آمار رسمی ستاد عملیاتی هیات دولت جمهوری آذربایجان برای مقابله با ویروس کرونا تا به امروز 30 هزار و 50 نفر در این کشور به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند.

آمار مبتلایان به کرونا در جمهوری آذربایجان از 30 هزار نفر گذشت

به گزارش این ستاد 22 هزار و 684 نفر از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در جمهوری آذربایجان درمان و از بیمارستان ترخیص شده و 417 نفر جان خود را از دست داده اند . در حال حاضر شش هزار و 949 نفر نیز در بیمارستان های تخصصی این کشور درمان میشوند .

ستاد عملیاتی هیات دولت جمهوری آذربایجان با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و افزایش موارد ابتلا به این ویروس در دو ماه اخیر در این کشور تا 15 مرداد ماه جاری محدودیت های سخت قرنطینه ای در 14 شهر این کشور اعمال کرده است .

بر اساس تصمیم ستاد عملیاتی هیات دولت جمهوری آذربایجان متروی شهر باکو تا 15 مرداد ماه تعطیل شده است و محدودیت های سخت قرنطینه ای در پایتخت این کشور و شهرهای گنجه ، سومقایت ، ماسالی ، جلیل آباد ، گوی گول ، مینگچویر ، گورانبوی ، برده ، خاچماز ، سیازن ، شکی ، یولاخ و آبشررون اعمال شده است به نحوی که حرکت وسایل نقلیه عمومی در این شهرها در روزهای پایانی هفته ممنوع است .

در مدت اعمال محدودیت های سخت قرنطینه ای در 14 شهر خروج شهروندان از منزل فقط با دریافت مجوز سه ساعته ازطریق سیستم الکترونیکی وزارت کشور امکان پذیر می باشد .

با تصمیم ستاد عملیاتی هیات دولت، ارتش جمهوری آذربایجان هم به پلیس این کشور در اعمال محدودیتهای سخت قرنطینه ای کمک می کند.

در حال حاضر مراکز تجاری بزرگ و رستورانها ، غذاخوری ها و مراکز تفریحی در سراسر جمهوری آذربایجان تعطیل بوده و میزان جریمه های نقض محدودیت های سخت قرنطینه ای هم افزایش یافته است .

دولت جمهوری آذربایجان برای مقابله موثر با ویروس کرونا گروهی از پزشکان مجرب از روسیه ، ترکیه ، کوبا و چین دعوت تا آنها تجربیات خود در این زمینه را با پزشکان آذربایجانی به اشتراک گذارند .،ایرنا

اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1400

به "آمار مبتلایان به کرونا در جمهوری آذربایجان از 30 هزار نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار مبتلایان به کرونا در جمهوری آذربایجان از 30 هزار نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید